Study in Holland
Externe communicatie
In opdracht van de Nuffic, de organisatie voor internationale samenwerking in het hoger onderwijs, hebben wij een promotiefilm gemaakt, gericht op buitenlandse studenten, waarin we laten zien waarom je voor Nederland zou moeten kiezen als je overweegt om in het buitenland te gaan studeren. In deze visueel rijke korte film, die wordt verteld vanuit een buitenlands perspectief, belichten we enerzijds de Nederlandse volksaard en laten we zien waar die ons zoal heeft gebracht, en relativeren we dat anderzijds met een knipoog. De video is op YouTube ruim 265.000 keer bekeken. We hebben met Study in Holland zowel in Nederland als daarbuiten prestigieuze prijzen en nominaties in de wacht gesleept.
Concept
Piet-Harm Sterk
Roel Boorsma
Regie
Roel Boorsma
Montage
Marlon Bos
Animaties
Shosho
Gin
Muziek
Rec Sound
Fragment
- Winnaar Gouden Reiger 2009 | Keying into the Brain Media Festival | categorie Film & Video | Hilversum
- Winnaar intermedia-globe Grand Award 2010 | WorldMediaFestival | categorie Public Relations | Hamburg
- Winnaar intermedia-globe Gold 2010 | WorldMediaFestival | categorie Public Relations | Hamburg